2013/02/04

ミルフォードトラック 第3日目 Milford Track Day 3 -4






左手にQuintin Mackinnon Memorial
が見えてきました(十字架)


Quintin Mackinnon Memorial (Cross)

could see on the left.





Installed at 1073 M of Mackinnon Pass.


マッキンノンパスs の1073 Mのところに設置されています。








Quintin Mackinnon Memorial

 (1073 M altitude of  Mackinnon Pass)


雲がすこーし薄くなっていて稜線が見渡せました。 



Clouds are a little bit cleared off, we could see the lines .



 




ピースはしておきます

V sign.



クインティンロッジが左手に見えています。



We could see Quintin Lodge (we will stay here this evening).






この景色はですね、


This view is.....














崖っぷちでこういう格好をして撮ります(笑) 

available when we look down like this at cliff.

鉄子がこの格好をして撮っているとき、

3回くらい気をつけてーー!と言われました。

 I told "Be careful!!!" around 3 times when I tried to take these photo.





















South island fox glove


ここが最高点(1154 M)です。


Finally arrived at Highest point of Mackinnon Pass (1154M).


このときはほんとになーーーんも見えませんでしたが、それもまた思い出の一つ〔笑)


No sights I could see .... however it is also one of my memory.












Pass Hut(パス ハット)

ここはなんと、暖房がきいている小屋です。


This Hut retained heat very well.




Weka (ウェカ)です。




He cannot fly.

飛べません。


And seeking his lunch....

こんな雨でも昼飯探してます。




His eyebrow is.....like old man...

おじいちゃんみたいな眉。



歩き方、というかりっぱなおみ足がおもしろい。

Interested in his leg & style of walking.


ここから今日宿泊するクインティンロッジまで3時間(標準)




どうしてもこのくもの巣とウーリーヘッド(花の名前)のペアだけは撮りたくて8枚くらい撮ってましたね〔笑)

I tried 8 times to take them.


Cobweb & WoolyHead (flower)



で、このペアを撮ってしばらく後、



After taking photo of this pair,









太陽が!!!

Here comes the Sun !!